11 Ağustos 2010 Çarşamba


Bugün genel bir sıkıntı var sanırsam yanılmıyorsam derken meğer herkes açmış oruçmuş daha akşama çok varmış ulan ben acıktım şimdiden bu insanlar 9 kadar nasıl duracak derken düşünürken bir yandan elimdeki keki çaya banmaya çalıyorum ayı gibi . Etraftan bakan yok ama olursa korkusuda yok umrum değil ki açsam açım karnımı doyurmaya bakarım .


Dün ev sahibeme söyledim çıkacağımı için bi tuhaf oldu onunda sanırım o ev senindi deyince duygusallaştı ulan keşke üst katla birleştirsek evi ben alsam ikisinide tek tek otursam seviyorum evimi yanılmıyorsam yada gönül bağım olmuş nereden bulucam böyle ev sahibesini ....


Neyse yeni evler yeni umutlar yeni yeni kıyafetler bu ne şimdi ne bilim canım çekti haftasonu düğün var ne giyeceğim bilmem umrumda da değil aslında çok sıkılacağım kesin gibi görünen bir düğün uleynnn bu ne yahu bu kaçıncı ben kıçımın üstünde oturayım daha dur daha dur küçüken atıp tutması kolaydı ben evlenmiycem iyi bok yiyeceğin bak evlenmedin evin bile yok tühhhh auahuahuaha neyse işin şakası ben hala diyorum evlenmeyeceğim gündem kötü insanlar kötü bak seviyorum diyen insan puff yok oluyor ya evlensen ya çocuğun olsa ondan birde sonra seni bi başına bıraksa gitse ne derler. Çocuğu kodu gitti derler ne diycekler aman amannnn : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder