4 Ağustos 2010 Çarşamba

Beğendim !!


Son geçirdiğim ayları göz önünde bulundurursak şuan kötünün en iyisini yaşadığımı anlıyorum . İşim evim sırada hayatım ise nem oranına bağlı olarak arada bir sapıtabiliyor. Ama geneli stabil.

Neden dir bilinmez ama muhtemelen memeli olmamdan kaynaklı sıkıntılar var hayatımda hiç yoktan mı yapıyorum yoksa insanlar normal ben anormalmiyim yoksa bir tek normal ben kalmışımda insanlar mı kafayı yemiş . Bunu çözdüğüm gün huzura ereceğim sanırım : )

Neyse büyütecek pek birşey de yok zaten . Güzel güzel kıyafetler yemekler saçlar hatta otobroznlaştırıcı kremim bile var . Uyku yorgunluk tadı tuzu olsan 2 ay önce hala uykum olup bunların hiç biri yoktu. Bu na da şükür deniyormuş taze aldım datayı .

Ah şu evide taşısam ohh misler misler.

Bu ay önümüzde ki ve sonra ki aylar düğün ayları hepsine katılıp göbek atarken bir yandan kıçımın küçüldüğünü düşünüp mutlu olucam ya başka neden mutlu olunur ?

Öperim sıcak çok sıcak ama daha da sıcak olacak . Uyku bastı kahveler yetersiz.

Bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder